sobota, 3 sierpnia 2013

~ Bohaterowie ~

Ariana Williams - zwykła, 18-letnia dziewczyna z długimi, kasztanowymi włosami i piwnymi oczami, ucząca się w jednej ze szkół średnich z Los Angeles. Mieszka z bratem i jego narzeczoną, gdyż ich mama umarła po urodzeniu małej Ariany, a niedługo po tym ich tata popełnił samobójstwo. Ma najlepszą przyjaciółkę - Emily.

Brian Williams - starszy brat Ariany. Razem ze swoją narzeczoną -  Ariel pracują w firmie, zajmującą się budowaniem apartamentowców i biurowców, która należy do ojca dziewczyny. Tam właśnie Brian i Ariel się poznali.

Emily Jankowsky - Amerykanka polskiego pochodzenia, najlepsza przyjaciółka Ariany, mieszkająca dwie ulice dalej. Mieszka w domku jednorodzinnym razem z rodzicami i młodszym bratem - Hunter'em.

Mahomies - paczka najpopularniejszych chłopaków w szkole wliczająca Austin'a, Zach'a, Robert'a, Alex'a i Tyler'a. Nazwa paczki wzięła się od nazwiska Austin'a - lidera całej grupy, gdyż brzmi ono "Mahone". Narazie jako jedyny z paczki ma dziewczynę. Ma na imię Ally, także jest bardzo popularna. Kiedy razem przebywają, widnieją jako " Allyn " lub "A&A ".


---------------------------------------------------
I jest mój pierwszy fanfic o Austin'ie... ;) Nadal nie jestem pewna czy powinnam go prowadzić, ale spróbować zawsze można... ;D Pierwszego rozdziału możecie spodziewać się za jakieś 2 dni, albo może nawet jutro! ;) Mam nadzieję, że spodoba się Wam to moje przynudzanie XD

2 komentarze:

  1. już mi się podoba . <33 no to czekam na 1 rozdział . <33 . xx

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem dlaczego ale mam ochotę Ci tu pospamować ... ale tego nie zrobię. czekajmy na inne komentarze. a i weny Ci kochana życzę nooo bo piszesz pierwszy rozdział. :) . <33

    OdpowiedzUsuń